1. Τι σημαίνει κλασικό αυτοκίνητο ή αντίκα και ποιοί παράγοντες το καθορίζουν;
Κλασικό αυτοκίνητο, είναι ένα παλαιότερο αυτοκίνητο, του οποίου ο ακριβής ορισμός ποικίλλει ανά τον κόσμο.
2. Μετατροπή κλασικού αυτοκινήτου σε ηλεκτρικό;
Η μετατροπή ενός κλασικού αυτοκινήτου σε ηλεκτρικό, μπορεί να είναι το μέλλον της ιδιοκτησίας και ελεύθερης κυκλοφορίας, ενός παλαιού συλλεκτικού αυτοκινήτου.
3. Πως θα μετατρέψουμε το αυτοκίνητο μας σε ηλεκτροκίνητο.
Καθώς οι άνθρωποι σε όλο τον πλανήτη, ευαισθητοποιούνται σχετικά με την προστασία του περιβάλοντος, όλο και περισσότερα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα κάνουν την εμφάνιση τους.
AC Cobra 427 (1962-1969)
Προτεινόμενη ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 270 ίπποι (200 kW) έως 540 ίπποι (400 kW).
Προτεινόμενη χωρητικότητα μπαταρίας: 60+ kWh (AC Cobra 427 video).
Alfa Romeo Giulia GT & GTV Junior coupe (1963–1977)
Προτεινόμενη ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 120 ίπποι έως 160 ίπποι.
Προτεινόμενη χωρητικότητα μπαταρίας: 60+ kWh (Alfa Romeo 2000 GT Bertone 1972 video).
Alfa Romeo Giulia GT Electric
Η ιταλική εταιρεία Totem Automobili, το ιταλικό design και η σύγχρονη τεχνολογία, δημιούργησαν ένα από τα πιο συναρπαστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αναβιώνοντας ένα απο τα ομορφότερα GT όλων των εποχών.
Alfa Romeo SZ (Sprint Zagato) coupe (1989 - 1991)
H Alfa Romeo SZ (Sprint Zagato), ήταν ένα αυστηρά διθέσιο GT, που πρωτοπαρουσιάσθηκε σαν concept car με κωδικό όνομα ES 30 (Experimental Sportscar), στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το 1989.
AMC AMX/3 (1969)
Το 1970, στην έκθεση αυτοκινήτου του Chicago, η εταιρεία American Motor Company, παρουσίασε το 2θυρο πολυεστερικό μοντέλο AMX/3, με κινητήρα στη μέση και συναρμολόγηση από την Bizzarrini στην Ιταλία.
Aston Martin Lagonda (1976-1990)
Τον Οκτώβριο του 1976, η Aston Martin, συγκλόνισε τον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας, όταν αποκάλυψε το εντυπωσιακό Lagonda Saloon στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λονδίνου.
Bizzarrini GT America 1968
Το 1968, η εταιρεία Bizzarrini, παρουσίασε ένα πρωτότυπο με την ονομασία GT America 2 + 2, στο χρώμα του χρυσού, το οποίο ήταν και το μοναδικό που κατασκευάσθηκε ποτέ.
Bizzarrini Strada 5300 GT (1964-1968)
Το Bizzarrini 5300 GT Strada, ήταν ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας gran turismo που κατασκευάστηκε από την Societa Prototipi Bizzarrini, από το 1964 έως το 1968. Στην Ιταλία το αποκαλούσαν "ο φονιάς των Ferrari".
Brasinca Uirapuru 4200 GT(1964-1966)
Το Brasinca Uirapuru 4200 GT, ήταν ένα sport coupe GT 2+2 θέσεων, που κατασκευάστηκε στη Βραζιλία μεταξύ 1964 και 1966, σχεδιασμένο από τον Rigoberto Soler. Ήταν ένα αυτοκίνητο για λίγους λόγω της υψηλής τιμής του.
Bristol 411 (1969-1976)
Το Bristol 411 ήταν ένα 2θυρο πολυτελές saloon που κατασκευαζόταν στην Μ. Βρετανία από την Bristol Cars, μεταξύ του 1969 και του 1976.
Cadillac V16 Cabriolet Berline by Saoutchik (1930).
Στις 4 Ιανουαρίου 1930, η Cadillac εξέπληξε την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, παρουσιάζοντας στην έκθεση New York Auto Show, το νέο εκπληκτικό μοντέλο της, V-16.
Chevrolet Corvette C1 (1953-1962)
Προτεινόμενη ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 360 ίπποι.
Προτεινόμενη χωρητικότητα μπαταρίας: 70+ kWh. Chevrolet Corvette C1
CHRYSLER 300F Coupe (1960)
Το Chrysler 300F του 1960, ήταν το πρώτο μοντέλο της σειράς 300 που κατασκευάσθηκε με την μέθοδο Unibody (monocoque), καθιστώντας το όλο σύνολο πιο σφιχτό και χωρίς τριξίματα, γεγονός που συγκλόνισε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία με την μηχανική αντοχή του.
Citroen CX 25 GTi Turbo (1984-1991)
Τον Οκτώβριο του 1984, η Citroen παρουσίασε την CX 25 GTi Turbo, ένα πολυτελές και αρκετά γρήγορο, μεσαίο 5θυρο fastback, κορυφαία έκδοση της σειράς CX, με αεροδυναμικό συντελεστή 0,29 και φορτωμένο με άπειρα τεχνολογικά βοηθήματα.
CITROEN SM (1970-1975)
Προτεινόμενη ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 170 ίπποι έως 220 ίπποι.
Προτεινόμενη χωρητικότητα μπαταρίας: 60+ kWh (Citroen SM video).
Cizeta-Moroder V16T (1988-1995)
Το Cizeta-Moroder V16T, ήταν ένα ιταλικό υπεραυτοκίνητο, δημιούργημα του Claudio Zampolli και του μουσικού συνθέτη Giorgio Moroder, που πρωτοπαρουσιάσθηκε το 1988 και κατασκευαζόταν από το 1991 ως το 1995.
De Tomaso Deauville
Το De Tomaso Deauville, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1970, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο και ήταν ένα πανέμορφο πολυτελές 4θυρο saloon με τον κινητήρα του De Tomaso Pantera.
De Tomaso Pantera (1971-1993)
Προτεινόμενη ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 330 έως 450 ίπποι.
Προτεινόμενη χωρητικότητα μπαταρίας: 80+ kWh. De Tomaso Pantera GT5-S
Delahaye 135 Competition Court Torpedo Roadster by Figoni & Falaschi (1936-1938)
Η Delahaye automobile, ιδρύθηκε από τον Émile Delahaye το 1894, στην Tours της Γαλλίας και κατασκεύασε μερικά από τα ομορφότερα μοντέλα αυτοκινήτων που φτιάχθηκαν ποτέ.
DeLorean DMC-12 (1981-1983)
Το DeLorean DMC-12 είναι ακόμα ένα θρυλικό αυτοκίνητο, από αυτά που άφησαν το δικό τους στίγμα στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
ISO Griffo (1965-1974)
Προτεινόμενη ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 435 έως 500 ίπποι.
Προτεινόμενη χωρητικότητα μπαταρίας: 80+ kWh (Iso Grifo).
ISO Rivolta Fidia (1967-1975)
Το Iso Rivolta Fidia, το οποίο αρχικά ονομάσθηκε Iso Rivolta S4, ήταν ένα τετράθυρο σεντάν που κατασκευαζόταν από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Iso Automoveicoli SpA από το 1967 έως το 1975.
Jaguar E-Type Zero
Η Jaguar, παρουσίασε την E Type Zero, το ομορφότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο, που δεν είναι άλλο απο την ηλεκτροκίνητη έκδοση της θρυλικής E Type (Jaguar E-Type Zero).
Jaguar XK120 του 1953, ηλεκτροκίνητη
Η νεοσύστατη βρετανική εταιρεία Lunaz, η οποία εδρεύει στο Northamptonshire, μετατρέπει κλασικά αυτοκίνητα σε ηλεκτροκίνητα, ώστε να κυκλοφορούν σύμφωνα με τους κανονισμούς μηδενικών εκπομπών καυσαερίων.
Jensen Interceptor (1966-1976)
Το Jensen Interceptor, αποτελεί ένα από τα τελειότερα παραδείγματα της κατηγορίας των μεγάλων GT, 2 + 2 θέσεων, με άριστη οδηγική συμπεριφορά, επιδόσεις ενός supercar, πολυτελείς εσωτερικούς χώρους και κολοσσιαία τιμή. Το αποκαλούσαν: The Gentleman’s Express.
Jensen Interceptor Convertible (1974-1976)
Η έκδοση Convertible, του Jensen Interceptor, έκανε το ντεμπούτο της στις 22 Μαρτίου του 1974 και αποτελούσε ένα από τα γρηγορότερα και πολυτελέστερα ανοιχτά μοντέλα της εποχής του.
Jensen Interceptor FF (1966)
Το 1966, το Jensen FF, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, με σύστημα τετρακίνησης, μηχανικό σύστημα ABS και σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης. Και όλα αυτά πολλά χρόνια πριν εμφανισθεί το Audi Quattro.
Jensen Interceptor MKIII Coupe (1975-1976)
Τον Οκτώβριο του 1975, η Jensen Motors, παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λονδίνου, το Interceptor Coupe, την σπανιότερη από όλες τις εκδόσεις του Interceptor.
KREISEL EVEX 910 e
Στη δεκαετία του 1960, η Porsche 910 γιόρτασε πολλές επιτυχίες, σε διάφορα πρωταθλήματα. Ο κατασκευαστής οχημάτων EVEX άρχισε να ανακατασκευάζει αυτόν τον τύπο οχήματος στη δεκαετία του 1970, ως EVEX Porsche 910 (Kreisel EVEX Porsche 910e video).
Lamborghini Countach (1971-1990).
Προτεινόμενη ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 435 έως 750 ίπποι.
Προτεινόμενη χωρητικότητα μπαταρίας: 80+ kWh. Lamborghini Countach
Lamborghini Miura P400 (1966-1973).
Το 1965, οι τρεις κορυφαίοι μηχανικοί της Lamborghini, ο Gian Paolo Dallara, ο Paolo Stanzani και ο Bob Wallace, δημιούργησαν το πρωτότυπο αυτοκίνητο P400, αργότερα γνωστό ως Miura.
Lancia Stratos HF (1973-1978)
Προτεινόμενη ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 190 έως 250 ίπποι.
Προτεινόμενη χωρητικότητα μπαταρίας: 80+ kWh. Lancia Stratos replica
Maserati Bora (1971-1978)
Προτεινόμενη ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 320 ίπποι.
Προτεινόμενη χωρητικότητα μπαταρίας: 60+ kWh (Maserati Bora 4.7L 1973 video).
Monteverdi High Speed 375 S/L, coupé (1967-1975)
Η Monteverdi ήταν μια ελβετική μάρκα πολυτελών GT, που δημιουργήθηκε το 1967 από τον Peter Monteverdi (1934-1998) με έδρα το Binningen στην πόλη της Βασιλείας.
MORGAN E Plus
Η Morgan σχεδίασε ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων και με την υποστήριξη των βρετανών τεχνολόγων ειδικών της Zytek και της Radshape.
Plymouth Belmont (1954)
Το Plymouth Belmont, που παρουσιάσθηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου του Σικάγο το 1954, ως απάντηση στο Chevrolet Corvette, ήταν το πρώτο μοντέλο της Plymouth με πλαστικό αμάξωμα και κινητήρα V8.
RENOVO DAYTONA
Οι συνιδρυτές της Renovo Motors, Chris Heiser και Jason Stinson, με έδρα το Silicon Valley, θέλοντας να κατασκευάσουν ένα ηλεκτρικό σπόρ αυτοκίνητο με κλασικό σχεδιασμό κατέληξαν στο Shelby Daytona (Renovo Daytona Coupe, America's First Electric Supercar video ).
Rolls Royce Phantom V Electric by LUNAZ
Η βρετανική εταιρεία Lunaz, μία απο τις κορυφαίες εταιρείες παραγωγής ηλεκτρικών κλασικών αυτοκινήτων, ανακοίνωσε την μετατροπή της Rolls Royce Phantom V του 1961 σε ηλεκτρική.
Tucker 48 (1947-1948)
Το 1948, ο Preston Tucker, σχεδίασε και κατασκεύασε στο Σικάγο το μοντέλο Tucker 48, ένα πρωτοπορειακό αυτοκίνητο για την εποχή του, το οποίο όμως δεν μπόρεσε να έχει μία πετυχημένη καριέρα.
Vector W8 (1989-1992)
Το Vector W8, είναι ένα από τα γρηγορότερα σπορ αυτοκίνητα που κατασκευάσθηκαν ποτέ, δημιούργημα της αμερικάνικης εταιρείας Vector Aeromotive Corporation και παρέμεινε στην παραγωγή από το 1989 έως το 1993.
ZiS 101A Sport Coupe (1939)
H εταιρεία Zavod Imeni Stalina (ZiS), κατασκεύαζε τεράστιες λιμουζίνες πολυτελείας στην Σοβιετική Ενωση από το 1936. Το διθέσιο 101Α Sport coupe, σχεδιάστηκε το 1939 ως σπόρ έκδοση της λιμουζίνας 101.
Επιλέξτε από τις κατηγορίες προϊόντων